Întrebări frecvente

1. SELECTAREA PRODUSELOR

Nu știu cum să aleg un produs, mă puteți ajuta?

Da, desigur. Contactați-ne prin telefon, prin chat sau prin e-mail la Info@senteso.ro.

2. CUMPĂRARE

Cum pot comanda?

Cel mai simplu mod de a comanda produsele este prin intermediul magazinului nostru online www.senteso.ro.

3. TREBUIE SĂ MĂ ÎNREGISTREZ LA DVS. PENTRU PRIMA MEA ACHIZIȚIE?

Nu. Puteți face cumpărături fără să vă înregistrați.

4. PLATA

Cum pot plăti pentru produsele din magazinul electronic?

Puteți plăti direct cu cardul de credit atunci când comandați online folosind ComGate, Paypal, transfer bancar sau ramburs.

Cum să răscumpăr codul de reducere?

Dacă aveți un cod de reducere pe care doriți să îl aplicați, introduceți-l în caseta codului de reducere. Reducerea va fi înscrisă imediat în prețul final. Dacă aveți o problemă cu aplicarea codului de reducere, vă rugăm să ne contactați, vom fi bucuroși să vă ajutăm.

5. EXPEDIEREA BUNURILOR

La cât timp după comandă îmi veți trimite produsul?

Dacă produsele comandate sunt în stoc, de obicei trimitem pachetul în următoarea zi lucrătoare de la plasarea comenzii;

Ce se întâmplă dacă curierul nu ajunge la mine acasă?

Dacă nu sunteți acasă, curierul vă va contacta telefonic sau prin e-mail pentru a vă informa cu privire la o oră alternativă.

Cât costă transportul?

Transportul este determinat de greutatea și dimensiunea coletului și variază în funcție de transportatorul ales, precum și de metoda de plată.

Ce se întâmplă dacă coletul este deteriorat?

Nu acceptați bunuri de la serviciul de transport! Dacă se întâmplă acest lucru, nu vă faceți griji, ci contactați-ne imediat prin telefon sau e-mail. Vom avea nevoie de fotografii ale coletului deteriorat de la dvs.

 

6. RETURNARE ȘI SCHIMB DE PRODUSE (FAQ) 

Termen de returnare
Puteți returna produsele fără a invoca un motiv în termen de 14 zile de la primire.

Starea produselor returnate

  • Nu purtați produsul, doar încercați-l acasă.

  • Ambalajul original trebuie să fie intact, cu toate etichetele și accesoriile.

Cum returnați produsele

  1. Completați formularul online: https://www.senteso.hu/a-szerzodestol-valo-elallas-az-aru-visszakueldese-vagy-csereje

  2. Împachetați produsele în ambalajul original.

  3. Programați ridicarea coletului prin GLS folosind acest link: https://www.gls-returns.com/#/m/rokcorp. Costul serviciului este 24 lei, care va fi dedus din suma rambursată. În cazul unei revendicări admise, taxele de transport sunt suportate de noi; dacă reclamația nu este admisă, ne rezervăm dreptul să vă facturăm costul integral al transportului.

Rambursare
Returnarea banilor se face prin transfer bancar în contul pe care îl specificați în formular, în maximum 14 zile de la primirea coletului înapoi.

Ce nu acceptăm

  • Produse fără etichete sau cu semne de utilizare ori spălare excesive.

  • Produse igienice 

7. RECLAMAȚII (FAQ) 

Pentru reclamații privind produse defecte, completați formularul online: https://www.senteso.ro/formular-de-reclamatie